Foro de presentación

Presentació tardana

Presentació tardana

by Alba Pesquera Solé -
Number of replies: 0

Bona nit, 

Sóc l'Alba Pesquera, Psicòloga General Sanitària. Em dedico a la clínica d'adults i infantojuvenil però també tinc un centre de reeducacions amb una col·lega neurologopeda i ens hem trobat amb alguns casos d'AACC. El principal motiu per fer aquest curs és que tinc una filla de 5 anys  que als 3 anys començava a llegir, ampli vocabulari, maduració social brutal, etc. i després de l'aplicació de les proves pertinents ens vam trobar amb un qi de 152 i una resposta gairabé nul·la de l'EAP i l'escola. 

Després de reflexionar molt vaig decidir fer-me les proves i em vaig trobar amb un diagòstic als 34 anys de AACC amb qi de 160 que em va aclarir moltes coses de la meva infància. Com que sé que les AACC impliquen potser moltes més dificultats que avantatges en la societat actual i, sobretot en els models d'ensenyament vaig decidir fer aquest curs per tenir una formació més àmplia i poder aplicar els coneixaments adquirits sobre la meva feina, però també sobre la meva filla i així ajudar-la a adaptar-se millor a tots els nivells.