Foro de presentación

Presentació

Presentació

by Gemma Parra Riera -
Number of replies: 0

Hola,

Sóc la Gemma, la meva formació principal és psicologia I em dedico a l'orientació formativa i laboral. Arran de casos familiars i sospites en algunes persones usuàries que atenc, vaig començar a investigar en el món de les AACC i es va obrir un món molt gran i complex, quan més investigava més sensació de "solo sé que no sé nada", per això la necessitat de formar-me ,i en aquest curs precisamen per la qualitat dels professionals que la imparteixen dels més reconeguts a molts nivells i actualitzats. I com no, la primera sessió amb Leopold Carreras va complir les expectatives.

Soy Gemma, mi formación principal es psicología i me dedico a la orientación formativa i laboral. A raíz de casos familiares y sospechas en algunas de las personas usuarias que atiendo, empecé a investigar el mundo de las AACC i se abrió un mundo muy grande y complejo, cuanto más investigava más sensación de "solo sé que no sé nada", por eso mi necesidad de formarme y en este curso precisamente por la calidad de los profesionales que lo imparten, de los más reconocidos en muchos niveles y actualizados. Y como no, la primera sesión con Leopold Carreras ha cumplido las expectativas

Seguim!