El tema de la inclusió dels nens i nenes amb AC em sembla força interessant que es dugui a terme ja que , com bé es va dir a la sessió, no són " bitxos raros" i han de conviure amb els iguals .
Tot i així penso que és un treball que està en fase de desenvolupament ja que s'ha treballat molt amb ACI per nens amb discapacitat i no tant amb nens amb AC
Altre aspecte que em fa pensar és que que si fem inclusió a l'aula pot resultar més fàcil quan es fan intervencions i /o adaptacions a nivell individual que no en grup . Amb això vull dir que tal i com vam comentar ,els treballs en grup són un " problema " per als nens amb AC ja que sempre diuen " tot ho faig jo" .
Aquesta inclusió no només s'hauria de fer tenint en compte al nen amb AC sinó que suposa un treball de grup en que els companys han d'entendre què suposa un AC així com motivar-los a "aprendre" conceptes i temes d'un nivell superior cosa que comportaria un esforç per part d'ells que podria ser difícil d'aconseguir ( sobretot en algunes edats )
Quan parlo de tasques de nivell superior em refereixo a activitats una mica complexes que puguin motivar al nen amb AC
Què en penseu?